سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که به تو گمان نیک برد با نیکویى در کار گمان وى را راست دار [نهج البلاغه]
زریماه
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 4296
بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
........... درباره خودم ...........
زریماه
زهرا اکبری

........... لوگوی خودم ...........
زریماه
........... دوستان من ...........
سیب نقره ای
دوری
ربابه

......... لوگوی دوستان من .........


............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • فقط او

  • نویسنده : زهرا اکبری:: 86/12/23:: 9:57 صبح

    چقدر دوستت دارم می دانی ؟ نه همانطور که من نمی دانم تو برای من چه کارها کردی .سلامتی ات زیباییت و از همه مهمتر زندگی ات

    را به پایم ریختی تا من پا بگیرم رشد کنم و در بی پایی عمرت عصای دستانت شوم .فروغ چشمانت را در شب های سخت بیماریم به من دادی تا چشمانم خاموش نشود .اما حالا چشمانت کو مادر؟  مادرم ای فراتر از صبر و مقاومت و ایثار کوه صبر و پایداری در مقابل تو خرد می شود .

    ای مادر پاداش زحماتت با خدایت من فقط این را بگویم که تو را تنها برای نامت دوست می دارم ای مادر


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ